Prinses Julianaplein 66
3817CS Amersfoort
info@beeldjeshuis.nl
033-4617164

Veelgestelde Vragen

Onze klantenservice is telefonisch te bereiken van dinsdag t/m zaterdag van 10.00 tot 17.30 uur op 033 4617164 of via mail info@beeldjeshuis.nl. Wij streven ernaar uw vraag z.s.m. doch uiterlijk binnen 24 uur te beantwoorden. Neem voor offertes op maat, verkoop op rekening of speciale wensen gerust contact met ons op.

Wilt u een beeldje afhalen of bezichtigen? Neem voor de zekerheid eerst contact met ons op of het beeld voorradig is.

Dinsdag: 09.30 - 18.00

Woensdag: 09.30 - 18.00

Donderdag: 09.30 - 18.00

Vrijdag: 09.30 - 18.00

Zaterdag: 09.30 - 17.00

Bij bestellingen boven € 50,- is de verzending gratis, daaronder berekenen wij € 6,95 verzendkosten. Als u vanuit België bestelt, berekenen wij € 8,95 verzendkosten. Afhalen is altijd gratis.

De meeste beelden zijn uit voorraad leverbaar. Voor 12.00 uur besteld, volgende werkdag in huis. Zondag en maandag zijn wij gesloten en wordt er niet verzonden. Bij beelden die niet op voorraad zijn is de levertijd 2-3 werkdagen. Dit staat aangegeven op de overzichtspagina van de desbetreffende kunstenaar.

Veiligheid staat bij ons hoog in het vaandel. Alle betalingen gebeuren daarom binnen een beveiligde betaalomgeving, verzorgd door Sisow Payment Innovations

iDeal:

U kunt bij ons met iDeal op de volgende manieren veilig betalen: Met iDeal kunt u veilig, gemakkelijk en snel uw gedane bestelling bij beeldjeshuis.nl afrekenen. U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving (die beveiligd wordt door uw eigen bank). Met internet bankieren kunt u direct gebruik maken van iDeal, zonder dat u zich daarvoor hoeft aan te melden. iDeal wordt ondersteund door: ING, Fortis, ABN AMRO, Rabobank, ASN Bank, SNS Bank, Friesland Bank en Triodos Bank.

Wat is iDeal?

Met iDeal kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online bestelling bij Beeldjeshuis.nl afrekenen. U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank. Als internet bankierder kunt u direct gebruik maken van iDeal, zonder dat u zich daarvoor hoeft aan te melden. iDeal biedt u een aantal voordelen ten opzichte van andere betaalmethoden.

  • iDeal is net zo vertrouwd, veilig en gemakkelijk als internet bankieren.
  • iDeal wordt ondersteund door de grote Nederlandse banken.
  • Toegang tot internet bankieren van een van de deelnemende banken is voldoende om gebruik te kunnen maken van iDeal.
  • Controle en overzicht op de betaling.
  • iDeal is ontwikkeld door ABN AMRO, ING, Rabobank, SNS Bank en Fortis, Friesland Bank, ASN Bank en SNS Regio Bank.

Voor meer informatie over iDeal klik dan hier

Hoe werkt iDeal?

  1. Nadat u uw bestelling heeft geplaatst kiest u bij de betaalopties voor de betaalwijze iDeal en selecteer daarna uw bank.
  2. Vervolgens wordt u doorgeleid naar uw eigen bank waar de betaalopdracht voor u klaar staat. U wordt door uw bank gevraagd een aantal gegevens in te vullen en u autoriseert de betaling.
  3. Het bedrag wordt direct van uw betaalrekening afgeschreven en uw bestelling wordt door ons verwerkt.
  4. U ontvangt van ons een bevestiging van uw bestelling en betaling.

In overleg:

Wanneer u geen keuze kunt maken uit onze betalingsopties, of u heeft afwijkende levering- of betalingsafspraken met ons, kan de betaling in overleg. Gaarne ons dan te bellen op 033 4617164 of te e-mailen op info@beeldjeshuis.nl. In dat geval nemen wij dan zo snel mogelijk contact met u op betreffende uw bestelling.

Wij doen er alles aan om uw bestelling naar tevredenheid uit te voeren. Mocht u toch af willen zien van uw aankoop, kan dat binnen 14 dagen na aankoop. Dit is de zogenaamde afkoelingsperiode.
Deze periode gaat in op de dag dat het pakket door of namens u in ontvangst is genomen. Voor retourzending kunt u onze retourprocedure hanteren. Wat te doen in de volgende situaties:

U heeft helaas een verkeerd artikel besteld:

Ondanks het zoeksysteem op artikel categorie, artikel type of artikel nummer, kan het voorkomen dat u onverhoopt een verkeerd artikel heeft besteld. U kunt onze retourprocedure hanteren om het pakket weer aan ons te retourneren. Verzendkosten zijn in dit geval voor uw rekening.

U heeft een verkeerd artikel ontvangen of uw zending is niet compleet:

Controleer na ontvangst altijd of uw zending compleet en correct is. Mocht er een verkeerd artikel geleverd zijn of een artikel ontbreken, kunt u dit melden bij de klantenservice. Wij zorgen er dan voor dat wij onze fout zo spoedig mogelijk herstellen.

U heeft een defect artikel ontvangen:

Als u een defect artikel heeft ontvangen, kunt u onze garantieprocedure hanteren.

Garantietermijn:

Bij Beeldjeshuis.nl ontvangt u 12 maanden garantie op gebreken van artikelen van alle fabrikanten.

Garantieprocedure:

Het is vervelend als een artikel niet of niet naar behoren functioneert. Als er een artikel direct na ontvangst niet in perfecte staat verkeert, dient u dit aan ons zo snel mogelijk kenbaar te maken. Neem in dit geval contact op met onze klantenservice voor een probleemoplossing. Mocht het artikel toch defect blijken, zullen wij altijd een oplossing voorstellen. Volg de volgende stappen als u een artikel naar ons wilt versturen voor garantie:

  • Vraag binnen de garantietermijn een RET-nummer aan bij onze klantenservice.
  • Stuur het defecte artikel zo spoedig mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen na toekenning van het RET-nummer naar ons op. U ontvangt van ons een gratis antwoordnummer voor de verzending.
  • Verpak het garantie artikel deugdelijk als u het verstuurt.
  • In de garantiezending dient duidelijk een briefje met adresgegevens en telefoonnummer alsmede de omschrijving van het probleem en het RET-nummer vermeld te staan. Voeg ook een kopie van het aankoopbewijs toe.
  • De consument draagt het risico voor de retourzending, wij adviseren daarom om het pakket aangetekend te verzenden en het verzendbewijs te bewaren, zodat u een eventuele vermissing kunt claimen bij uw vervoerder.

Kijk voor de exacte situaties waarin garantie geldt en uitsluitingen hierop, onder artikel Garantie van onze Algemene Voorwaarden.

Beeldjeshuis.nl behoudt het recht om geretourneerde producten te weigeren of om slechts een gedeelte van het factuur bedrag te crediteren, wanneer het product reeds geopend, gebruikt of beschadigd is.

Voor een retourzending kunt u de volgende procedure hanteren:

  • Vraag binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling bij onze klantenservice een retourformulier met RET-nummer aan.
  • Vul hiervoor het retourformulier compleet in en stuur deze naar info@beeldjeshuis.nl.
  • De bestelling dient zo spoedig mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen na het toekennen van het RET-nummer retour gestuurd te worden.
  • De verpakking is belangrijk. Deze producten dienen daarom (indien van toepassing) onaangebroken, in originele verpakking en onbeschadigd te zijn.
  • Indien een verpakking toch beschadigd is, kan beeldjeshuis.nl er voor kiezen het product deels te vergoeden.
  • Schrijf geen teksten en plak geen stickers of plakband op de verpakking.
  • Verpak de retourartikelen in een kartonnen doos of de bij de bestelling geleverde verpakking om beschadiging tijdens transport tegen te gaan.
  • De retourzending dient voldoende gefrankeerd naar ons worden toegestuurd.
  • Op de retourzending dient duidelijk het RET-nummer vermeld te staan.
  • De consument draagt het risico voor een retourzending. Wij adviseren daarom om het pakket aangetekend te verzenden en het verzendbewijs te bewaren, zodat u een eventuele vermissing kunt claimen bij uw vervoerder.

Uitgesloten van retour sturen zijn:

  • Artikelen die in opdracht van de koper zijn vervaardigd.
  • Artikelen, die door de klant beschadigd zijn in gebruik.
  • Artikelen anders gekocht dan via onze webwinkel.

Heeft u nog andere vragen over het retourneren van producten? Neem dan contact op met de klantenservice.

Ondanks al onze inspanningen kan het voorkomen dat u niet tevreden bent over onze producten of service. Mocht dit het geval zijn, verzoeken wij u zo spoedig mogelijk uw klacht aan ons kenbaar te maken. U ontvangt altijd zo snel mogelijk en uiterlijk binnen 2 werkdagen een reactie op uw klacht.

U kunt uw klacht op de volgende manieren aan ons kenbaar maken:

  1. Neem eerst telefonisch contact met ons op via 033-4617164. De medewerkers van onze klantenservice zullen uw klacht zo snel mogelijk en naar tevredenheid proberen op te lossen.
  2. Nog niet tevreden met de geboden oplossing? Stuur uw klacht dan zo compleet mogelijk per e-mail naar de klantenservice. Wij zullen uw klacht nogmaals beoordelen en, indien mogelijk, u een andere oplossing proberen te bieden.
  3. Als uw klacht ook nu niet naar tevredenheid is opgelost kunt u uw klacht voorleggen aan de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie via hun website.
  4. Mochten wij er in onderling overleg echt niet uitkomen, kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel. Dit is in onze historie nog nooit voorgekomen, maar voor de volledigheid vermelden wij deze mogelijkheid toch. Kijk voor meer informatie op www.sgc.nl. De uitspraak van de Geschillencommissie is bindend.
 

Stuur ons een email

Velden gemarkeerd met een * zijn verplicht